c

Skanskalla paras asiakastyytyväisyys

Lehdistötiedotteet 2.7.2008 10.09 CET

Rakennuttajat ja muut yritysasiakkaat pitävät Skanskaa parhaana rakennusliikkeenä Suomessa. Tämä käy ilmi Taloustutkimus Oy:n keväällä 2008 toteuttamasta RECSI-tutkimuksesta ja vuoden 2007 lopulla suorittamasta Toimialakohtaisesta Asiakastyytyväisyystutkimuksesta.

Skanska nousi molemmissa tutkimuksissa ykköseksi erityisesti asiantuntemuksessa ja RECSIssä lisäksi aikataulussa pysymisessä, riskien minimoinnissa sekä asiakkaan erityistoiveiden ja työturvallisuuden huomioimisessa.

RECSI-kyselyyn vastasi 135 rakennuttajaa ja Toimialakohtaiseen Asiakastyytyväisyystutkimukseen 533 yritysasiakasta, jotka arvioivat nykyisen tai aiemman asiakassuhteen perusteella tuntemiaan rakennusliikkeitä. RECSI on lyhenne nimestä Real Estate Customer Satisfaction Index.

Lisätietoja: Skanska Oy, asiakkuusjohtaja Helvi Väisänen, puh. 0400 974 232

Jaa