c

Brand New -hankkeen loppuseminaari

Päivä ja aika: 19.10.2017

Aika:              19.10.2017 klo 13-16
Paikka           Hanken, Futurum, Runeberginkatu 10, Helsinki

Brand New – Henkilöstön ja asiakkaiden brändikokemus uudistumisen voimavarana

Skanska on mukana Brand New -projektissa, jossa tutkitaan yrityskuvan rakentumista ajan saatossa henkilöstön, johdon ja B2B-asiakkaan näkökulmista.

Brand New –tutkimusprojektin monitieteisen konsortion muodostavat VTT, Aalto ARTS ja Hanken sekä kansainväliset yhteistyökumppanit. Organisaatio- ja yrityskumppaneina ovat RTV-Yhtymä Oy, Skanska Oy, Workspace Oy, Tapiolan Lämpö Oy, Kiinteistötyönantajat ry sekä Isännöintiliitto ry. Hanke käynnistyi 1.1.2015 ja kestää 31.12.2017 saakka ja se on osa Tekesin Fiiliksestä fyrkkaa -ohjelmaa.

Ohjelma ja ilmoittautuminen tilaisuuteen.

Jaa
Päivitetty: 4.10.2017